Tekstissä nainen voitelee Jeesuksen ennen Jeesuksen kuolemaa. Minkä lahjan sinä haluaisit antaa ystävällesi, joka on pian kuolemassa?
Nainen kaatoi Jeesuksen päälle koko pullon öljyä. Miksi nainen kaatoi kaiken öljyn Jeesuksen päälle?
Naisen käyttämä öljy oli todella kallista. Mitä muut paikalla olleet ihmiset ajattelivat naisesta, kun hän käytti kallista öljyä?
Jeesus sanoi naiselle: ”Antakaa naisen olla”. Miltä naisesta tuntui, kun Jeesus puolusti häntä?
Jeesus sanoi, että tämän naisen teko tullaan muistamaan kaikkialla maailmassa. Miksi Jeesus sanoi, että tämä nainen tullaan muistamaan kaikkialla maailmassa?
Jeesus sanoi, että tämän naisen teko tullaan muistamaan. Minkä tekosi sinä haluaisit muiden ihmisten muistavan kuolemasi jälkeen?
Tämä nainen antoi Jeesukselle lahjaksi voitelun kalliilla öljyllä. Minkä lahjan sinä haluat antaa Jeesukselle?