Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Etusivu
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
English
☰
×
Navigointi
Etusivu
English
Raamattupiiri.fi
Ilosanomapiirin ystävät ry
Mailis Janatuinen
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
Kansainvälisesti
Historiaa
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Kysymyksiä saarnatekstehin
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Pelkkä teksti
7. Jeesus parantaa verenvuodosta kärsivän naisen (Mark. 5:25–34)
Naisella oli paha verenvuotosairaus. Miten sairaus vaikutti naiseen?
Miten sairaus vaikutti naisen ja Jumalan väliseen suhteeseen?
Nainen haki apua monelta lääkäriltä. Kukaan ei voinut auttaa. Mikä oli Jeesuksen ja muiden parantajien ero?
Nainen uskoi, että Jeesus voi ratkaista hänen ongelmansa. Uskotko sinä, että Jeesus voi ratkaista sinun ongelmasi?
Miksi nainen ei pyytänyt apua ääneen?
Jae 32: Jeesus katsoi naista. Mitä nainen näki Jeesuksen silmissä?
Nainen kertoi Jeesukselle totuuden itsestään. Onko vaikea kertoa Jeesukselle totuus itsestä?
© www.ilosanomapiiri.fi