19. Jeesus kiroaa viikunapuun (Mark. 11:12–14, 20–25)

  1. Mitä tapahtuu, jos ihminen kiroaa toisen ihmisen?
  2. Jeesus kirosi viikunapuun. Mitä Jeesus tarkoitti viikunapuulla?
  3. Jeesus odotti kansaltaan jotain hedelmää. Millaista hedelmää Jeesus odotti kansaltaan?
  4. Millainen on kirottu ihmiselämä?
  5. Millainen on uskon rukous?
  6. Millaisia rukousvastauksia sinä olet saanut?
  7. Jeesus kehottaa antamaan anteeksi. Mikä anteeksiantamisessa on vaikeinta?

© www.ilosanomapiiri.fi