12. Jeesuksen seuraamisesta (Mark. 8:34–38)
- Mitä ihmiset ajattelivat Jeesuksen seuraamisesta ennen tätä Jeesuksen puhetta?
- Millainen ihminen haluaa seurata Jeesusta tämän Jeesuksen puheen jälkeen?
- Mitä Jeesus tarkoittaa ”ristin kantamisella”?
- Mistä ihminen saa voiman ristin kantamiseen?
- Miten ihminen voi menettää sielunsa?
- Mitä tapahtuu ihmiselle, jota Jeesus häpeää?
- Jeesus on kantanut ristin ennen meitä. Mitä se merkitsee sinulle?