11. Jeesus parantaa sokean miehen (Mark. 8:22–26)
- Sokean miehen ystävät pyysivät Jeesusta koskettamaan sokeaa miestä. Miksi sokea mies ei itse pyytänyt apua Jeesukselta?
- Sokea mies ei pyytänyt itse apua Jeesukselta. Onko sinun helppo pyytää apua Jeesukselta?
- Jeesus otti sokeaa kädestä ja vei hänet kylän ulkopuolelle. Miksi Jeesus ei parantanut sokeaa kylässä?
- Jeesus teki sokealle miehelle neljä eri asiaa. Mitä Jeesus teki sokealle miehelle?
- Jeesus paransi sokean miehen neljällä vaiheella. Miksi Jeesus tarvitsi kaikki nämä neljä eri vaihetta?
- Jeesus sanoi miehelle: ”Älä edes poikkea kylään”. Miksi Jeesus sanoi niin?
- Tämä sokea mies sai näkönsä takaisin Jeesukselta. Miten tämän miehen elämä muuttui tämän jälkeen?