www.ilosanomapiiri.fi
www.ilosanomapiiri.fi
Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni,
siellä minä olen heidän keskellään. Mt. 18:20
Ilosanomapiiri
English etc.
Raamattupiiri
Mailiksen sivu
Yhdistys
☰
×
Navigointi
Alkusivu
English etc.
Raamattupiiri
Mailiksen sivu
Yhdistys
Yleistä
Mikä on ilosanomapiiri?
Kokemuksia
IP-kysymyksiä
Aloitusopas
Kohtaamisia
Matteus
Markus
Luukas
Johannes
Muut Raamatun kirjat
IP erityisryhmille ym.
Varhaisnuorille
Rippisraamis
Ruokisraamis
Selkoraamis
Sairaanhoitajille
Jeesus kohtaa kärsivän
Teemasarjat
Kysymyksiä saarnatekstehin
Keitä me olemme?
Organisaatio
Historia
Kv. huomiota
Mailiksen sivulla
Ilosanomapiiri (audio)
Päivän Luukas
Opetuksia
Luentoja (audio)
Pelkkä teksti
19. Jeesus kiroaa viikunapuun (Mark. 11:12–14, 20–25)
Mitä tapahtuu, jos ihminen kiroaa toisen ihmisen?
Jeesus kirosi viikunapuun. Mitä Jeesus tarkoitti viikunapuulla?
Jeesus odotti kansaltaan jotain hedelmää. Millaista hedelmää Jeesus odotti kansaltaan?
Millainen on kirottu ihmiselämä?
Millainen on uskon rukous?
Millaisia rukousvastauksia sinä olet saanut?
Jeesus kehottaa antamaan anteeksi. Mikä anteeksiantamisessa on vaikeinta?
© www.ilosanomapiiri.fi