www.ilosanomapiiri.fi    

10. Jeesus parantaa kuuron miehen (Mark. 7:31–37)

  1. Kuvittele, ettet voisi kuulla mitään. Mikä olisi vaikeinta??
  2. Mies ei kuullut mitään. Millaista oli aikuisen miehen elämä ilman kuuloa?
  3. Mitä mies oli ymmärtänyt Jumalasta ilman kuuloa?
  4. Miksi ihmiset olivat tuoneet miehen Jeesuksen luokse?
  5. Lapsi oppii normaalisti kielen kolmen vuoden aikana. Mies oppi kielen hetkessä. Miten tämä on mahdollista?
  6. Jeesuksen ihmeet kertovat meille aina jotain taivaasta. Mitä voimme oppia tästä tapahtumasta?
  7. Jeesus pyysi ihmisiä olemaan hiljaa ihmeestä. Miksi ihmiset eivät totelleet Jeesusta?

© www.ilosanomapiiri.fi